Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Finansiering

Hvad betyder O % i rente • O kr. i gebyr • O kr. i oprettelse?

Det betyder, at Rentefri.dk i samarbejde med Santander Consumer Bank kan tilbyde omkostningsfrie finansieringsaftaler på 10, 20 eller 30 måneder.

Hvem kan vælge delbetaling?

Santander kan tilbyde delbetaling til personer, som er fyldt 18 år og har en dansk folkeregisteradresse. Du skal derudover have en årsindtægt på minimum 120.000 kr. Santander kan desværre ikke tilbyde dig et lån, hvis du registreret i RKI eller Debitorregistret.

Hvorfor får jeg fejl når jeg sender min ansøgning til Santander

Oplever du problemer med din delbetalingsansøgning, kan du forsøge at ansøge via en anden enhed eller browser. Vi anbefaler dog, at du ansøger via en computer og i browseren Chrome. Oplever du fortsat problemer, er du altid velkommen til at skrive til os på rentefri@rentefri.dk eller ringe til Santanders kundeservice på tlf.: +45 70 21 90 11. Santanders åbningstider er mandag til fredag mellem kl. 10-16.

Hvorfor kan jeg kun vælge 10 mdr. afdragsperiode på nogle varer?

Hos Rentefri.dk kan det variere pr. produktkategori hvor mange måneder du kan finansiere din bestilling over. På kategorier som ”Mobil” og ”Smart Watch” kan vi desværre kun tilbyde en afbetalingsperiode på 10 måneder.• Hvilke dokumenter kræves der ved ansøgning om delbetaling?
Ved alle finansieringsaftaler skal Santander bruge din lønseddel og seneste årsopgørelse. Du skal derfor give SKAT samtykke til, at disse oplysninger må deles med Santander. For at Santander kan godkende din ansøgning, skal du derudover indvilge i at betale via Betalingsservice.

 

 

Finansiering (efter ansøgning)

Hvad gør jeg hvis Santander ikke har godkendt mit lån?

Da det ikke er Rentefri.dk der udbyder delbetalingsaftalerne, er det desværre begrænset hvad vi kan gøre. Vi vil dog anbefale, at du ringer til Santander Consumer Bank på tlf.: +45 70 21 90 11, som måske kan være behjælpelige med en løsning.

Hvordan foretager jeg en ekstraordinær indbetaling på mit lån?

Du kan til enhver tid lave et ekstraordinært afdrag på dit lån. Du skal blot kontakte Santanders kundeservice på tlf.: +45 70 21 90 11.

Hvordan indfrier jeg min delbetalingsaftale før tid?

Du kan altid indfri din delbetalings-aftalen med Santander uden varsel. Indfrielse af aftalen kan ske ved at kontakte til Santanders Consumer Banks kundeservice på tlf.: +45 70 21 90 11 eller alternativt på kundeservice@santanderconsumer.dk. Når du indfrier aftalen, skal du tilbagebetale hele restgælden pr. indfrielsesdagen.

 

 

Spørgsmål til min ordre

Hvor er min ordrebekræftelse?

Modtager du ikke en ordrebekræftelse, anbefaler vi, at du starter med at kigge i dit spamfilter i din mail indbakke. Hvis den ikke er landet der, kan du kontakte vores kundeservice på mailadressen rentefri@rentefri.dk, som kan hjælpe med at finde din ordrebekræftelse.

 

 

Levering

Hvornår bliver min vare leveret?

Den forventede leveringstid på vores lagervarer er altid 1-3 hverdage - dog kan ordre med enkelte varer have længere leveringstid, hvis produktet det er en bestillingsvare. Denne leveringstid vil typisk stå som +8 hverdage, da vi ikke kan kontrollere vores leverandørs forsendelsestid, og at vi samtidig ikke ønsker at skabe en falsk forventning til leverancen. Du kan altid se den forventede leveringstid på din ordrebekræftelse, som du modtager på din e-mail.

Er din ordre afsendt? Spor din pakke via GLS her 

• Hvordan kommer jeg i kontakt med pakketransportøren?

Det er desværre ikke muligt for os at skrive beskeder til chaufføren, der leverer din pakke. Du har selv mulighed for at kontakte GLS for at lave en personlig aftale.

• Kan jeg afhente min vare hos jer?

Det er beklageligvis ikke muligt at afhente sin pakke hos os.

• Hvad gør jeg hvis min ordre er beskadiget ved ankomst?

Hvis du opdager, at din bestilte vare er beskadiget ved ankomst, skal du sende os en e-mail på rentefri@rentefri.dk, hvor du bekriver fejlen. Vi vil gerne have billeder af skaden eller det, som du oplever som en fejl.

 

 

Returnering og returret

Hvordan fortryder jeg mit køb?

Hvis du ønsker at fortryde dit køb, skal du blot udfylde vores fortrydelses-formular, som du finder her: www.rentefri.dk/fortrydelse. Alternativt er du også velkommen til at skrive til vores kundeservice på mailadressen rentefri@rentefri.dk.

Hvordan reklamerer jeg over min vare?

Oplever du fejl på dit produkt, kan du vælge at benytte dig af din reklamationsret. I sådanne tilfælde skal du altid skrive til vores kundeservice på mailadressen rentefri@rentefri.dk.
Har du købt et Apple produkt hos os, tilbyder vi, at du kan indlevere dit produkt i din nærmeste Humac butik. Du skal blot huske at medbringe din købskvittering fra os.

Hvem betaler for returfragten?

Som udgangspunkt så står du selv for denne omkostning

 

 

Navigation